S4, E14: Jack og Dina går undercover for å overbevise en av terroristene om å hjelpe dem med å finne Marwan, mens Paul legges under kniven for et kirurgisk inngrep. Audrey innser hvor mye hun fortsatt bryr seg om ham, og Chloe er tilbake på jobb hos CTU.