S5, E4: Mandy áiggošii leat dat, gii háhppilepmosit doalvu biepmu. Go sus goazanat luitet, de ferte dollaalmmái Sam gádjut su ovdalgo bávttiid njeaiga čierrá. - Mandy vil være det raskeste leveringsbudet noensinne! Men når bremsene faller av, er det opp til brannmann Sam å redde henne før hun når til klippene!