S6, E10: CTU-analytiker Chloe O’Brian dekker for en agentkollega, og CTU-kohort Milo Pressman står ovenfor presset av en ny truende situasjon. I mellomtiden sliter Jack Bauer med enda et tilbakeslag, terrortrusselen øker, og administrasjonen forblir i bunkeren.