S3, E5: Hannah får urovekkende jobbmessige nyheter under begravelsen til redaktøren sin, og prøver å hjelpe til med Adam og Carolines sinnemestringsproblemer. Jessa oppnår noen positive forandringer, og Ray gir Marnie et oppriktig råd.