S2, E10: Gutta har planlagt en kul reise til Thanksgiving, men de finner ut at Blake ikke har et gyldig pass. Det er plutselig ikke så gøy når de må vente i seks timer på å få et nytt ... eller avlyse deres tur til Hedonism II.