S2, E7: Am. fantasyserie. Jamie møter ein fjern slektning, Dany får ein invitasjon til ¿The House of the Undying¿ og Theon leier ei ettersøking. I villmarka strevar Jon med å finne vegen, og Sansa får råd av Cersei. Med: Lena Headey, Jack Gleeson, Michelle Fairley m.fl. (A Man Without Honor) Sesong 2 (7:10)