S2, E8: En av de aktuelle navnene til å spille "Aquagirl" avdekker en hemmelighet fra Vinces fortid som får Eric til å føle seg forbigått. Ari mister sin plass på en viktig liste. Drama og Turtle prøver å nyte sitt midlertidige nye hus.