8WD Rescue Vehicle & Monster Minibike
S1, E6: Clint og Todd gir en firhjuling et vell av funksjoner. Dessuten finner de en kunde til Hägglund-gjengen og lager et amfibiekjøretøy til redningsoppdrag.