S1, E3: En NASA-vitenskapsmann søker Walters hjelp til å finne den matchende skoen til en rød stiletthæl-sko, etterlatt av en kvinne han traff på en bar. Walter bruker stiletthæl-skoen som den første ledetråden for å finne den savnede kvinnen, men i prosessen avdekker han hennes sjokkerende hemmelighet som ender med å sette hans eget liv i fare. I mellomtiden avslører Willa Leos mørke familiehemmelighet, men når hun forsøker å gjøre ting godt igjen, setter hun seg selv i enda mer juridisk trøbbel.