A Clogged Pore, a Little Spanish and the Future
S5, E22: Mens Sheldon sliter med å takle de første tegnene på pubertet, leter begge foreldrene hans etter ny jobb, og Georgie og Meemaw drar over grensen på en forretningsreise i sesongfinalen.