S1, E4: Lia infiltrerer Frieds kampanje, men tiltrekker seg mer oppmerksomhet enn planlagt. Nina fører The Studio til et hus hvor sexslaver blir holdt fanget. Marias familiehemmeligheter hjemsøker henne.