Pretty Little Liars A Kiss Before Lying
S2, E18: Etter samtalen om Caleb er Hanna redd for at venninnene hennes skjuler noe. Emilys mor kommer på besøk, og Emily vil svært gjerne presentere henne for Maya på nytt, forhåpentligvis med bedre resultat denne gangen.