S2, E10: Bazinga blir til! Når Sheldon får vite at folk med vanskelig barndom kan bli sosialt utstøtt, prøver han å oppføre seg som et barn. Bestemor og dr. Sturgis' forhold settes på prøve når hun lærer ham å kjøre.