S1, E16: Sipowicz må desarmere en eksplosiv situasjon når en funksjonshemmet Vietnamveteran som ble ranet, bestemmer seg for å ta saken i egne hender. Kelly stepper inn for å hjelpe kjæresten til en dødssyk millionær med å betale en ekselsker som utpresser henne.