S1, E3: Mens etterforskningen om det mistenkelige dødsfallet til Toni fortsetter, oppdager spesialagent Shott noe skremmende om Harolds uvanlige forhold med svigerinnen hans. Shott får selskap av FBI-agent Jonny Grusing som spesialiserer seg i seriemordere.