Abandoned
S2, E6: Sawyers sår blir livstruende mens han, Michael og Jin tar seg gjennom den indre delen av øya sammen med de overlevende fra den bakre delen av flyet. Samtidig får Shannon nye syner om Walt, og Charlie blir sjalu når Locke viser interesse for Claire.