About a Boy
S4, E5: Carrie må prøve å vinne tilliten til en meget skremt nøkkelperson. Saul blir lettet når et kjent ansikt dukker opp på hans vei ut av byen. Samtidig er Quinn og Fara på sporet av en ny mistenkt.