Glee Actually
S4, E10: I en hyllest til den elskede filmen “Love, Actually”, kommer flere historier sammen og former en lykkelig GLEE-episode. Når slutten på 2012 nærmer seg, vil Sam og Brittany leve livet til det ytterste før apokalypsen inntreffer. I mellomtiden, får Jake og Puck tilbringe kvalitetstid sammen ved Hanukka, Artie har en juledrøm som endrer synet hans på livet og Kurt får en jul han sent vil glemme. Med musikalske opptredener som “Jingle Bell Rock”, “Hanukkah Oh Hanukkah”, “White Christmas”, “Feliz Navidad”, “The First Noel” og “Have Yourself A Merry Little Christmas."