S2, E22: Russell er forferdet når alkoholproblemet hennes kommer til overflaten igjen når hun og Simone jobber sammen på en ran- og mordsak. Den store dagen kommer endelig, og med Simone som forlover og Andy Jr. til stede, går Sipowocz og Sylvia til alteret.