After the Fire Modern Family
S3, E8: Etter at et hus i nabolaget brenner ned, samler hele familien seg og arrangerer en innsamling for å hjelpe til med å gjøre noe, men alt er ikke bra. Jay låser ryggen, Cameron engasjerer en stor flyttebil, Claire oppdager at Mitchell og Gloria har tilbragt mye tid sammen, og Luke og Manny får tak i donerte leker.