Ain't Nothing Like The Real Thing
S1, E5: Et jordskjelv påvirker vennskapet. Marie blir på vakt for Chuck når en pornokveld tar av. Hattie blir mer begeistret for Ida når hun sorterer gamle manuskript, noe som fører til en åpenhjertig samtale som er både intim og elskverdig.