S7, E3: Et overraskelsesprang fremover i tid strander Enoch i 1931 og lander teamet i nok et ukjent tiår. For å stanse Chronicoms fra å lansere planen om fremtidig demontering, må agentene infiltrere én av S.H.I.E.L.D.s sikreste baser.