Alien High Tech
S1, E5: En oppsiktsvekkende, ny rapport hevder at en fremstående astrofysiker jobbet med et fly, som var om-konstruert av deler fra en styrtet UFO. Ben Hansen vil finne ut hvordan USAs regjering fikk tak i teknologi fra romvesener og hvor de gjemmer det.