Rizzoli & Isles All for One
S4, E7: En populær lærer blir drept i en påkjørsel som tydeligvis ikke er tilfeldig. Teamet jobber for å løse saken, men Jane er opptatt av Martinez' tilsynelatende favorisering av sin egen narkotikaenhet.