S2, E17: Roxys mor, Marda, kommer tilbake med en ny mann. Joan og Roland sliter med å forlate den unge datteren for å dra på date, men de blir til slutt overtalt til å la Claudia Joy og Michael være barnevakt for en kveld. Claudia Joy og Michael får egne foreldreproblemer da de får vite at Emmalin og Logan er forelsket. Pamela hjelper Roxy i baren for å distrahere henne fra at Chase er borte.