All Tapped Out
S5, E18: Florrick / Agos tar på seg saken til en NSA-tyster, kun for å få vite at byrået har overvåket firmaet, i tillegg til Alicias personlige liv. I mellomtiden får Diane den vanskelige oppgaven med å jobbe sammen med Louis Canning når han blir med i Lockhart / Gardner. Alicia går også etter statsadvokaten når han forsøker å gjøre Finn til syndebukk i Jeffrey Grant-saken.