S5, E19: Med Raptor på permisjon for å ta seg av moren sin, strever sykehuset med å holde seg organisert uten ham. I mellomtiden etterlater en campingtur en pasient med en dødelig sykdom som ingen av legene har sett før. Deretter utarbeider Bell og Kit en plan for å hjelpe saken deres hos Helsedirektoratet.