American Gothic
S4, E18: Elena og Rebekah (CLAIRE HOLT) drar ut på leting etter Katherine og havner i en liten by i Pennsynlvania, der Elena overraskende nok møter en annen gammel bekjent: Elijah (DANIEL GILLIES). Stefan og Damon er bekymret for Elenas sinnstilstand og prøver å tenke på hennes beste, men hun sier at det vil bli vanskelig å hjelpe henne. Damon vet ikke hvordan han skal reagere da Stefan avslører sin pla...