S1, E6: Riddle er i godt humør under ubursdagsfesten, og han er spesielt begeistret over hvordan festen ble planlagt i tråd med reglene. Dette ser Ace som sin sjanse til å få fjernet det grusomme halsbåndet. Ace gir Riddle en kastanjepai han har bakt selv, men Riddles uventede reaksjon gjør bare situasjonen verre.