S1, E5: Med Tara som assisterende advokat forsvarer Alan en hypokondrier som saksøker legen sin for feil behandling. Sally assisterer Lori i å forsvare en mann som drepte en mann som banket ham opp fem år tidligere med et kampsportslag. Paul og Brad hjelper Denny å påta seg Edwin Pooles gamle sak der klienten deres, Holcomb Pharmaceuticals, blir saksøkt for å lure millioner av dollar fra eldre.