S1, E3: Da Lorenas rettssak begynte igjen, var alle enige i at hun hadde blitt mishandlet. Men var hun utilregnelig da hun angrep John? Millioner var limt til TV-en da vitnemålet nådde natten da hun mistet kontrollen. Advokatene hennes måtte vise at hun var påvirket av en "uimotståelig impuls", et forsvar som sjelden fungerte. Idet alt lot til å være imot henne, inntok et overraskelsesvitne rettssalen.