And Hoarder Culture
S1, E8: Caroline og Max går inn i et hamstringsmareritt og har rot opp til midjen når de tar en vaskejobb i en leilighet. Og Max oppdager at Johnny (NICK ZANO) har holdt en hemmelighet fra henne.