2 Broke Girls And Strokes of Goodwill
S1, E3: Max introduserer Caroline til kunsten å shoppe i bruktbutikker, og det bryter ut kamp bryter ut over en t-skjorte. NICK ZANO spiller Johnny, en sarkastisk gatekunstner som flørter med Max.