2 Broke Girls And the Grate Expectations
S4, E21: Max og Caroline hjelper med å lansere den nye avdelingen av The High på JFK internasjonale flyplass, og Sophie oppdager at Oleg kan ha et hemmelig motiv for å ville gifte seg med henne.