S1, E3: Klaus gjør etasjen på Eros Center til et glamorøst sted. Mens virksomheten hans blomstrer, lider GMBH. Rivaliseringen trapper opp til en nevekamp. Manu skal danse på Flamingo, og finner sitt sanne talent.