Criminal Minds Anonymous
S10, E12: BAU leter i Tallahassee etter en seriemorder som ringer myndighetene for melde fra om forbrytelsene før han begår drap. Idet Rossi forbereder seg til et helgebesøk med datteren Joy, får han oppsiktsvekkende nyheter om en kamerats dødsfall i Vietnam.