One Tree Hill Anyone Who Had a Heart
S9, E12: Mens Haley forbereder seg på å være konferansier på den årlige Tree Hill Burning Boat Festival, utnytter Brooke muligheten til å bearbeide farens svik, mens Julian prøver å puste nytt liv inn i en gammel idé. Mouth og Mille forandrer sitt morgenshow, og Clay og Quinn gjør seg klare til Logans (gjesteskuespiller PIERCE GAGNON) første kveld i strandhuset.