How I Met Your Mother Architect of Destruction
S6, E5: Ted har en indre konflikt om å følge drømmen om å designe det nye GNB-bygget etter han møter en sexy jente som er lidenskapelig opptatt av å redde landemerket som skal rives for å gjøre plass til det.