S8, E1: I sesongpremieren på åttende sesong kommer gjengen tilbake fra Utah og må forholde seg til gledene, sorgene og usikkerheten som turen førte til. LEE NORRIS, LISA GOLDSTEIN og JANA KRAMER spiller også i serien.