S4, E7: Whitney og Katie forsvarer en tidligere politimann som anklages for mord, men de blir sjokkerte når de finner ut at hovedbeviset er et MRI-bilde av hjernen hans som «beviser» at han er rasistisk. Alan forsvarer Denny i retten når han anklages for urettmessig oppsigelse etter han sparket en advokat for å være for tjukk. I mellomtiden blir Carl rasende når Clarence igjen blir oppdaget i drag-kostyme på YouTube. Jerry er bekymret for å ta det neste steget med Leigh.