S4, E7: Sarah og Len avbryter en familietur for å besøke moren til Lila, noe som fører til en stor krangel mellom søsknene. Ali bryter ut av gruppen for å besøke vennen sin, Lyfe, i Ramallah, mens de andre i Pfefferman-familien bedriver turisme med tvilsom autentisitet i ørkenen.