Babylon
S10, E5: Når et kunstgalleri som viser potensielt støtende kunst blir bombet, prøver Mulder og Scully å finne en måte å kommunisere med den komatøse bomberen for å forhindre et nytt angrep. I mellomtiden tvinger et par yngre FBI-agenter på saken Mulder og Scully til å analysere hva de tror på mens Scully søker svar fra nevrovitenskap og Mulder fra mystisisme.