S1, E5: Max og Carson går sammen om å hjelpe hverandres spill og respektive redsler. Max tar opp igjen kontakten med familien. Carson er ikke sikker på hvordan hun skal kunne lede laget hvis hun ikke vinner over Lupe. Greta konfronterer fortiden sin.