Young Rock Backyard Brawl-B-Q
S2, E9: Hawaii, 1984: På dagen for Brawl-B-Q treffer Rockys forhold til partneren Tony Atlas et bristepunkt. Dewey blir gjenstand for flere skoleforelskelser.