S2, E8: Et bankran, en brann i en leilighet og en gravid kvinne i en parkeringsgarasje virker som uavhengige anrop som 126 svarer på. Så feirer T.K. ettårsjubileet for å være edru, mens Owen og Gwyn kanskje ikke kommer til å klare seg som par til slutten av uken. I tillegg, begynner Carlos å jobbe med en sak sammen med Texas Ranger-faren sin.