Baxter & Sons
S1, E18: Mikes bror og far kommer til byen med et ønske om å bygge den nye butikken til Outdoor Man, og dermed gjenoppstår konkurransen mellom de to brødrene. Samtidig hjelper jentene bestefaren sin med å komme seg på nettdating-markedet.