Believe it or Not Joe's Walking on Air
S6, E4: Når Bonnie (Jennifer Tilly) forteller Joe (Patrick Warburton) at hun er lei av å være gift med en som er handicappet, bestemmer Joe seg for å få utført en beintransplantasjon. Glad for å kunne gå igjen, begynner Joe med ekstremsport og får seg nye mer aktive venner. Peter liker ikke Joes oppførsel og bestemmer seg for å lære ham en lekse. Ved å gjøre det, gjør de ham lam igjen, og han blir seg selv igjen.