The Devil's Ride Beslaglegge sykler i Reno
S1, E2: Den nye presidenten Billy the Kid har måttet sette seg i respekt ved konfrontere grunnleggeren Gipsy. LD tar på seg et stort oppdrag: å risikere livene for å beslaglegge sykler.