Hand Of God Betrakt kroppen
S1, E3: KD blir overvåket av politiet, og Brooks-avtalen henger i en tynn tråd. Pernell må gjennomgå psykiatrisk evaluering, gi en offisiell unnskyldning og gjøre et ordentlig grovarbeid. En sørgende Jocelyn har begynt med et farlig ritual, mens Crystal presser advokaten til å si fra seg hennes svigerdatters sak. I Guds hånd kapell forbereder Alicia og Paul et høyprofilert måltid for hjemløse.