Beviset i puddingen Bones
S5, E12: Mr. White (gjesteopptreden av Jones) og hans team av agenter låser ned Jeffersonian-laben, og krever at Brennan og teknikerne hennes fastslår dødsårsaken til noen uidentifiserte og hemmeligstemplede levninger. Mens de jobber, får funnene deres dem til å tro at de gransker en av verdenshistoriens mest berømte presidentdrap. Booths sjef Andrew Hacker (gjesteopptreden av Bader) hjelper ham med å...